Ben je op zoek naar een unieke locatie voor je bedrijfsfeest? Overweeg dan eens om het te organiseren in Kasteel Dussen. Met haar historische en sfeervolle setting is Kasteel Dussen de perfecte locatie voor jouw bedrijfsfeest. Wij weten als geen ander: een geslaagd bedrijfsfeest begint bij het kiezen van de locatie. Maar er is nog zoveel meer om rekening mee te houden. In dit blog geven we enkele tips om je te helpen bij het plannen van een onvergetelijk bedrijfsfeest bij Kasteel Dussen.
1. Houd rekening met de tijd van het jaar
Het interieur van Kasteel Dussen is niet het enige waarmee je indruk kunt maken op je collega’s. Het kasteel heeft ook een prachtige tuin. Als het weer het toelaat, kun je dus overwegen om een deel van het feest buiten te organiseren. Kijk bij het organiseren van je bedrijfsfeest daarom goed naar de datum en stem deze af op het seizoen. In de zomer kun je bijvoorbeeld een barbecue of borrel in de tuin houden, terwijl in de winter een kerstfeest met vuurkorven juist weer heel passend is. Voor welke tijd van het jaar je ook kiest, bij Kasteel Dussen is een unieke setting voor je bedrijfsfeest gegarandeerd.
2. Maak gebruik van verschillende ruimtes
Door tijdens je bedrijfsfeest gebruik te maken van verschillende ruimtes houd je het feest interactief en komen je collega’s telkens weer in een nieuwe setting terecht. Kasteel Dussen biedt verschillende zalen die je kunt gebruiken voor jouw bedrijfsfeest. Zo kun je bijvoorbeeld de Burgerzaal gebruiken voor een diner of presentatie. De binnenplaats is dan weer enorm geschikt voor een vergadering of een knusse borrel. ‘s Avonds losgaan met een uitbundig feest? Dan is de Kasteelkelder een goede optie. Daarnaast zijn er ook kleinere kamers, zoals de B&W kamer, die geschikt zijn voor een vergadering of workshop.
3. Zorg voor een goede catering
Een bedrijfsfeest is natuurlijk niet compleet zonder goed eten en drinken. Bij Kasteel Dussen stellen we graag een compleet borrelarrangement samen. Want bij een borrel hoort natuurlijk een goed verzorgd arrangement. Je collega’s ontvangen met een kasteelbubbel en amuses? Dat kan! Liever kleine smaakvolle hapjes of een borrelgarnituur? Kan ook! Organiseer je een bedrijfsfeest bij Kasteel Dussen, dan bespreken we samen de opties en wensen.
Neem direct contact met ons op4. Entertainment zorgt voor unieke herinneringen
Naast een unieke setting, is entertainment ook cruciaal voor het succes van jouw bedrijfsfeest. Zo kun je bijvoorbeeld een band of DJ laten optreden in de grote zaal, of een goochelaar of fotograaf inhuren om de avond extra speciaal te maken. Bij Kasteel Dussen werken we samen met onze partners van topkwaliteit. Voor het boeken van entertainment denken we dan ook graag met je mee!
5. Zorg voor voldoende parkeergelegenheid
Kasteel Dussen is een geschikte locatie voor bedrijfsfeesten vanaf 50 personen tot zo’n 150 personen. Met een groep van dit formaat is het belangrijk om voldoende parkeergelegenheid te faciliteren. Gelukkig beschikken wij over voldoende parkeergelegenheid op ons eigen terrein. Op het tegenovergelegen terrein van voetbalvereniging Dussense Boys is extra parkeerruimte. Ook met minder valide bezoekers hebben wij rekening gehouden: er is een hellingbaan aanwezig zodat zij het kasteel zonder problemen kunnen betreden.
Door rekening te houden met deze tips kun je een onvergetelijk bedrijfsfeest organiseren in Kasteel Dussen. Ben je benieuwd naar andere zakelijke opties of mogelijkheden om bijvoorbeeld een jubileum, huwelijk of pensioenfeest te organiseren? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op. We gaan graag met je in gesprek over de diverse opties.
Neem contact op