31 januari 2025

6 verschillende feestjes die je kan organiseren bij Kasteel Dussen!

Bij Kasteel Dussen organiseer je diverse feestjes! Lees hier wat je allemaal kan organiseren!

Een goed feestje staat of valt met de juiste planning. Een goede feestlocatie, de juiste versieringen en heerlijke muziek zijn een aantal van de belangrijkste ingrediënten voor een geslaagd feest. Kasteel Dussen is naast een romantische trouwlocatie, ook te huren als feestlocatie en hierdoor hebben we al verschillende prachtige feestjes mogen organiseren. Weten welk feestje jij kan organiseren bij Kasteel Dussen? Lees dan snel verder.

Organiseer een goed feestje!
feest diner huwelijksjubileum binnentuin

1. Huwelijksjubileum

Kasteel Dussen staat bekend als trouwlocatie. De mooiste dag van je leven kun je bij ons vieren. Maar hier blijft het niet bij! Jullie kunnen jullie trouwdag ieder jaar bij ons vieren tijdens jullie huwelijksjubileum. Trouwen is meer dan alleen de dag zelf. Dit mag jaarlijks of tijdens speciale jubilea gevierd worden op een unieke locatie zoals Kasteel Dussen.

Tijdens jullie jubileum is er van alles mogelijk. Willen jullie het groots vieren omdat het een gouden jubileum of platina jubileum is of houden jullie gewoon van een goed feestje? Je hebt bij ons de keuze uit verschillende ruimtes en zalen waar je jullie huwelijksjubileum kunt vieren. Verder verzorgen wij ook diverse hapjes en drankjes tijdens het feest!

Lees hier meer!

2. Studentengala & studentenfeest

Als student hop je natuurlijk van het ene feestje naar het andere feestje en zeker als je lid bent van een studentenvereniging. Een echt knalfeest heeft natuurlijk goede muziek, lekker eten en drinken, passende versieringen en genoeg ruimte om te dansen en te kletsen. Dit is precies waarom jullie volgende studentenfeest of studentengala georganiseerd moet worden bij Kasteel Dussen.

Tussen de kasteelmuren hebben jullie alle ruimte om een goed feestje te geven. Dit kan een gala zijn met een leuk thema en prachtige kledij of een gezellig verkleedfeest vol carnavalsnummers en gezellige meezingers. Meer weten over de mogelijkheden? Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen!

Lees er meer over!
studentengala organiseren
babyshower gender reveal feest Dussen cakejes

3. Babyshower, babyborrel en gender reveal party

Ken of ben jij iemand die binnenkort gaat bevallen of net bevallen is? Dan is het tijd om een babyshower, babyborrel of genderreveal party te organiseren. Deze feesten zijn de laatste jaren steeds populairder geworden en als je een goede babyshower, babyborrel of genderreveal party wilt organiseren doe je dat bij Kasteel Dussen.

Bij een babyshower of gender reveal party is het belangrijk dat je genoeg ruimte hebt om de komst van het kindje te vieren. Dit is gelukkig eenvoudig dankzij de vele zalen en de kasteeltuinen van het kasteel.
Een babyborrel is vaak een samenkomen van alle vrienden en familie tegelijk om de kleine te komen bewonderen. We snappen dat er met een babyborrel een hoop geregel komt kijken. Gelukkig regelt ons personeel dit voor je. Wij zorgen ervoor dat alles verkleed wordt in het juiste thema, iedereen wordt voorzien van hapjes en drankjes en jullie gezellig kunnen kletsen zonder je zorgen te maken over het feest.

Bekijk de mogelijkheden!

Zakelijke feesten

Kasteel Dussen is dé feestlocatie voor ieder soort feest! Hier vallen zakelijke feesten ook zeer zeker onder. Zo bieden we verschillende mogelijkheden voor zakelijke feesten en partijen met ruimte tot wel 150 personen.

4. Pensioenfeest

Een pensioenfeest kun je natuurlijk zelf organiseren, maar als bedrijf kun je er ook voor kiezen om een pensioenfeest te organiseren voor je werknemer. Lekkere hapjes en drankjes, goede muziek en natuurlijk alle (oud)collega’s die afscheid nemen van een gewaardeerde collega. Kies ervoor om het te organiseren in de ruime kasteeltuin of een van onze feestzalen.

5. Bedrijfsfeest

Valt er wat te vieren, organiseren jullie jaarlijks een bedrijfsfeest of is er een bedrijfsjubileum? Dan is Kasteel Dussen bij uitstek de beste feestlocatie voor een uniek bedrijfsfeest. Wij verzorgen het volledige feest van a tot z. We denken mee met de aankleding, zorgen natuurlijk voor het eten en drinken en denken mee met specifieke bedrijfswensen voor jullie feest.

6. Kerstborrel/nieuwjaarsreceptie

Willen jullie het oude jaar goed afsluiten of het nieuwe jaar goed inluiden? Kies dan voor het organiseren van een kerstborrel of nieuwjaarsreceptie en organiseer het feest bij Kasteel Dussen! Het feest hoeft niet alleen voor personeel gehouden te worden, maar het is ook het ideale moment om je favoriete klanten en partners uit te nodigen voor een goede afsluiter van het oude jaar of een goede start van het nieuwe jaar. Meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op!

Bekijk onze zakelijke feesten!
zakelijke activiteiten borrelen borrelhapjes